Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 27 martie 2010

elefantu' a rupt banca!

Cred ca stiti vechile banci in care marea majoritate ati petrecut cei patru ani de liceu. Ei , inchipuiti-va cum in acele banci vechi, prapadite, care se destrama la cea mai mica atingere, s-a asezat draga noastra profesoara care cantareste in jur de 100 Kg. Bine inteles, cum era de asteptat, scaunul a cedat ( putem spune ca are si el mandria lui) si profesoara a ajuns sub banca. Ca niste elevi model ce suntem , noi i-am sarit cu toti in ajutor, dar am fost respinsi cu brutalitate. Dar nu de scaun ne era noua, ci de banca din spate de care era prins acesta, si careia i-a cazut spatele, si odata cu el si lateralele. De sigur ca a doua zi a venit directoarea sa faca ancheta.
Din cauza greutati, porecla profesoarei este "elefantu' ". La clasa a zecea, te gandesti ca poti controla ce iti iese pe gura, dar se pare ca mai sunt si excepti. Cum directoarea a intrat tunand si fulgerand in clasa si ne-a amenintat ca daca nu ii spunem cine a fost ne scade nota la purtare, un coleg speriat a raspuns fara sa mai stea pe ganduri : " Elefantu' a fost!". Normal ca uni dintre noi am inceput sa radem. Alti , cum ar fi sefu' clasei care trebuia sa explice cine e "elefantu' ", mureau de rusine.Astfel am scapat de furia directoarei, dar am dat de cea a profesoarei in cauza. Aflandusi porecla s-a suparat si de atunci ne tine numai in testari.