Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 31 martie 2010

Varietate


Nu te-ai astepta niciodata ca intr-un oras, in centrul sau, sa gasesti o fauna atat de bogata. Intr-adevar , locuiesc langa un parc si este foarte multa verdeata in zona mea, dar parca nu am mai vazut nicaieri atatea specii de vietuitoare. Poate ca multi dintre voi, cand spun "fauna unui oras" sau " specii de vietuitoare" va ganditi la oameni si la felul in care se comporta ei, cum ar fi: badaranii, nesimtitii, prostii, etc. Dar nu, eu ma refer la animale, la necuvantatoare.

De exemplu, azi in zori am vazut doi pitigoi si o ciocanitoare. Acum cateva zile am vazut un sarpe de casa ce iesea din iarba, de care m-am speriat ingrozitor. Acum un an , in parcul din zona a fost gasita o vulpe, iar asta iarna, cand erau -17, -18 grade C, in copacii din fata casei au venit pentru vreo doua zile doua specii de pasari foarte interesante. Eu nu am mai vazut niste zburatoare care sa le semene, dar erau foarte frumoase. O alta reptila pe care am intalnit-o in urma cu cateva veri a fost o soparla verde.